Ґандампедія
Advertisement

SD Gundam G Generation World[]

Основні відомості про персонажа

Стрільба: 25 Ім'я японською: アムロ・レイ
Амуро Рей (SDGGG).png
Ближній бій: 25 Ромадзі: Amuro Rei
Реакція: 28 Ім'я українською: Амуро Рей
Оборона: 23 Стать: Чоловік
Спіритизм: 60 Вартість: 48 300
Лідерство: 12 MP: 450
Харизма: 9 EXP для Lv2: 1200

Основні відомості про персонажа

Стрільба: 25 Ім'я японською: アムロ・レイ
Амуро Рей В.С.0087 (SDGGG).png
Ближній бій: 25 Ромадзі: Amuro Rei
Реакція: 27 Ім'я українською: Амуро Рей
Оборона: 26 Стать: Чоловік
Спіритизм: 50 Вартість: 48 200
Лідерство: 12 MP: 450
Харизма: 9 EXP для Lv2: 1200

Основні відомості про персонажа

Стрільба: 29 Ім'я японською: アムロ・レイ
Амуро Рей В.С.0093 (SDGGG).png
Ближній бій: 29 Ромадзі: Amuro Rei
Реакція: 34 Ім'я українською: Амуро Рей
Оборона: 27 Стать: Чоловік
Спіритизм: 50 Вартість: 50 000
Лідерство: 12 MP: 450
Харизма: 9 EXP для Lv2: 1200

Відомості про здібності в SDGGGW[]

Внутрішньоігрові здібності
Рівень Назва українською Назва японською Вартість Опис ефекту
Рухливий 機敏 120 Збільшує маневреність юніта на +2. Чим більшим є рівень здібності, тим більшим буде додаток до характеристики (на максимумі сягає +16).
1 Ньютайп ニュータイプ 150 Збільшує шкоду від зброї, що вимагає для використання MP (наприклад, фанеллі) на +100. Чим більшим є рівень здібності, тим більшою буде шкода від цієї зброї (на максимумі сягає +1200).
1 Білий диявол 白い悪魔 300 Під час пілотування Амуро певних підрозділів та будь-яких типів Ґандам, збільшується атака та мобільність юніту на +3. Чим більшим є рівень досвіду, тим більшим буде приріст параметрів (на максимумі сягає +25 для обох параметрів).
10 Зосередженість 集中力 100 Збільшує ушкодження, які можна нанести кораблю за точкової атаки на 10%. Чим більшим є рівень здібності, тим більшим буде відсоток шкоди (на максимумі сягає 60%).
10 Механік 機械技術 100 Збільшує характеристику оборони пілота на +5, коли той перебуває в комірці механіка корабля. Крім того, збільшує кількість відновлюваних кораблем кожного кроку здоров'я та енергії. Чим більшим є рівень здібності, тим більше очок оборони буде додаватися (на максимумі оборона сягає +30 очок).
10 Одинак 単独行動 250 Додає +3 до характеристики точності пілота та +3% до шкоди юніта, якщо персонаж із цією навичкою атакує супротивника без підтримання. Чим більшим є рівень здібності, тим більшим буде бонус (на максимумі сягає +12 точності й +12% до шкоди).
20 Пристосування до космосу 空間戦闘適応 120 Підвищує на +3 характеристику точності та реакції пілота, коли той воює в космосі. Чим більшим є рівень здібності, тим більшим буде бонус (на максимумі сягає +15 до обох характеристик).
20 Майстерність 器用 250 Додає +2 до енергії корабля, якщо персонаж перебуває в комірці механіка корабля. Чим більшим є рівень здібності, тим більшим буде додавання до енергії (на максимумі сягає +30)ж
30 Натиск プレッシャー 300 Збільшує використання енергії для всієї зброї, що вимагає для використання MP (наприклад, фанеллі) на 10% та знижує точність атак супротивника на 2%. Чим більшим є рівень здібності, тим більшим буде накладання штрафу влучності для супротивника (на максимумі сягає 12%).
40 Ас エース 500 Коли рахунок перемог персонажа із цією здібністю достигає 200, то його юніт здобуває +1 до дальності руху та +1 до дальності всієї зброї.

Отримання:

  • Майстер-обирання;
  • Крамниця: є доступним від самого початку гри.

Внутрішньоігрові здібності
Ньютайп ニュータイプ 150 Збільшує шкоду від зброї, що вимагає для використання MP (наприклад, фанеллі) на +100. Чим більшим є рівень здібності, тим більшою буде шкода від цієї зброї (на максимумі сягає +1200).
1 Командування 統制 200 Додає +3 клітини сфери до майстра й радіуса лідера персонажа.
1 Ветеран ベテラン 400 Збільшує атаку на 10% та зменшує шкоду обороні юніта на -10%, коли його пілот, що має цю здібність, має 20 рівень або вище.
10 Рухливий 機敏 120 Збільшує маневреність юніта на +2. Чим більшим є рівень здібності, тим більшим буде додаток до характеристики (на максимумі сягає +16).
10 Фахівець 熟練 120 Збільшує влучність пілота на +3 та знижує вартість споживання зброєю енергії на 5%. Чим більшим є рівень здібності, тим більшим буде додаток до влучності (на максимумі точність пілота сягає +15).
40 Адаптація 練達 350 Збільшує на одне значення (наприклад, з B на A) характеристики пристосування юніта до битв у космосі, повітрі, на землі, поверхні та під водою. Однак, якщо юніт не має відповідної характеристики (наприклад, не може літати), то показник не збільшується.

Отримання:

Внутрішньоігрові здібності
1 Старанний 刻苦 150 Знижує характеристики стрільби, ближнього бою, реакцію, оборону та пробудження в пілота на -10. Збільшує вживання енергії зброєю на 10%. Однак, разом із цим збільшує кількість усього досвіду, який здобуває капітан та пілот. Збільшує кількість очок, отриманих за вбивство ворога на 10%. Чим більшим є показник рівня здібності, тим більшим буде бонус досвіду та АСЕ очок (на максимумі сягає +60% досвіду та очок).
20 Бойовий лідер 闘将 250 Додає +2 до характеристики атаки юніта та збільшує лідерський радіус персонажа на +3 клітини. Чим більшим є рівень здібності, тим більшим буде бонус до атаки (на максимумі сягає +12).
40 Резонанс 共振 450 Додає +5 до спіритизму пілота та збільшує шкоду від усієї зброї, що вимагає для використання МР на 5%. Чим більшим є рівень здібності, тим більшим буде додаток до характеристики та бонусу від шкоди спеціальною зброєю (на максимумі сягає +15 до спіритизму і +15% до шкоди від зброї).

Отримання:

  • Майстер-обирання;

SD Gundam G Generation Seed[]

Корисні посилання[]

Advertisement